LinkedIn Reklamı

LinkedIn’de reklam vermek hem çok kolay hem de hedef kitlenize ulaşma hızı bakımından son derece etkilidir. Demografik bilgilerden sektörlere, eğitim seviyesinden çalışılan şirketteki personel sayısına kadar bir çok hedefleme kriteri bulunuyor.
 
  • B2B Firmalar İçin Vazgeçilmezdir
  • Detaylı Hedefleme Yapabilirsiniz
  • Yeniden Pazarlama Yapabilirsiniz
  • Dönüşüm Oranı Yüksektir
  • Video Reklamlar Kullanabilirsiniz
  • İş dünyasında yer alan profesyonellere daha çabuk ulaşabilmek için
  • Anonim değil, gerçek kişilere reklamınızı iletmek için
  • Firma ve markanızı daha iyi duyurabilmek için
  • Düşük bütçeli reklamlar ile yüksek bütçeli geri dönüşümler almak için
  • 400 milyondan fazla profesyonelin bulunduğu bir alanda projelerinizi tanıtmak için

Hedef Kitle kriterlerinizi belirleyebilirsiniz;

  • İş Ünavnı
  • Sektör
  • Ülke
  • Yaş
  • Cinsiyet
  • Kıdem

linkedIn Reklam Modelleri

LinkedIn Text Ads (Metin Reklamlar)
Ulaşmak istediğiniz profesyonel kitleyi belirleyerek onlara uygun hazırladığınız reklam metinlerinin olduğu reklam kampanyasıdır. Tıklama veya gösterim başına ücretlendirme yapabilirsiniz.

En çok tercih edilen sosyal medya mecrası olan Facebook reklamlarında olduğu gibi gönderiyi öne çıkartan bir reklam modelidir. Şirket sayfanızda var olan içerikleri ön plana çıkararak ya da sıfırdan yeni içerikler oluşturabiliyorsunuz.

Display reklamlar diğer reklam modelleri ile aynı hedefleme seçeneklerine sahiptir. Ancak LinkedIn Display Reklamlarında banner alanlarının konumlarını ve farklı alternatifli boyutlarını siz belirleme şansına sahipsiniz. Linkedin Display Reklamları özellikle sitelere trafik çekmek istenildiğinde daha da verimli olacaktır.

LinkedIn, Sponsored InMail reklam modeliyle 500 milyon kullanıcısına e-mail ile ulaşma fırsatı sunuyor. Reklam verenler diğer reklam modellerinde olduğu gibi LinkedIn Sponsored InMail reklamlarında da hedefleme yapma fırsatı buluyor.
Daha çok şirketler, LinkedIn üzerinden kişi sayısını arttırmak için kullanmaktadır. LinkedIn Follow Company Ads modelinde, şirketler hedef kitlelerini teşvik etmek için şirket ile eşleşmiş şekilde profillerini gösterir. Bu çalışma sayesinde şirket ile bağlantı kurulması sağlanır.